PvdA Amsterdam West: zomerborrel zaterdag 20 juni

9 juni 2020

Beste PvdA’er in West,

Het politieke seizoen loopt op zijn einde. Na een paar roerige maanden met o.a. de Corona-crisis en de anti-racisme protesten is er zaterdag 20 juni een mooie afsluiting voordat wij het zomerreces in gaan.

Dit doen wij graag samen met jou!

Deze afsluiting zal in het teken staan van de gebiedsontwikkeling van het toekomstige Haven-Stad. Er is namelijk een grote behoefte aan woon- en werkruimte in en rondom Amsterdam. Op de plek waar Haven-Stad komt is er ruimte voor 40.000 – 70.000 woningen en 45.000  tot 58.000 arbeidsplaatsen. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar de website van de gemeente Amsterdam

Onder leiding van Lubbert Hakvoort (programmamanager Haven-Stad) en Arjan Klok (stedenbouwkundige) krijgen wij deze dag een inkijkje in de ontwikkelingen rondom Haven-Stad.

Wat is het programma?

Start: Broedplaats Contact, Contactweg 47, 1014 AN Amsterdam
  • 14.00 uur – 14.15 uur        inloop
  • 14.15 uur – 15.00 uur       presentatie Haven-Stad en bekijken maquette
  • 15.00 – 17.00 uur              ‘Tour de Haven-Stad’: fietstour langs de belangrijkste gebiedsontwikkelingen
  • Circa 17.00 uur                 Zomerborrel, locatie Pont 13, Haparandadam 50, 1013 AK Amsterdam
Belangrijk: vergeet niet om met de fiets te komen. Een gedeelte van het programma bestaat uit het fietsen langs de belangrijkste gebiedsontwikkelingen van Haven-Stad.
Het programma is samengesteld in lijn met de RIVM-richtlijnen.

Wil je dit niet missen?

Er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Wij verzoeken u dan ook via onderstaand formulier aan te melden voor de zomerborrel.

Meld je via deze link aan en klik hier!

Namens het bestuur van PvdA Amsterdam West