24 februari 2017

Bestuursleden gezocht

De PvdA Amsterdam West is op zoek naar enthousiaste bestuursleden. De PvdA Amsterdam West is een levendige afdeling met ongeveer 700 leden en een actief bestuur. Wil jij ook bijdragen aan de sociaaldemocratie in West en politieke ervaring opdoen? Dan is dit je kans!

Het bestuur zorgt voor een sterke vereniging waarin in leden op een leuke aantrekkelijke manier politiek actief kunnen zijn. Het bestuur organiseert activiteiten voor leden en niet-leden, volgt de fractie in de bestuurscommissie en brengen de PvdA dichterbij bewoners, ondernemers en maatschappelijke organisaties.

Als lid van het afdelingsbestuur ben je bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het organiseren van activiteiten, benaderen van leden, contact onderhouden met de buurtcontactpersonen of de communicatie.

Hoeveel tijd kost het?
Gemiddeld besteedt een bestuurslid in een grotere afdeling als West 4 uur per week aan de functie. In verkiezingstijd zal dit meer zijn.

Interesse of vragen?
Laat dit voor 13 maart weten aan Sanne de Lint, afdelingsvoorzitter, via [email protected].