Een geslaagde start van de campagne

11 februari 2022

De campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen van 16 maart is nu écht begonnen! Zaterdag 5 februari trapten we af in het Houthavenpark, waar we onder meer aandacht vroegen voor meer sportfaciliteiten in de buurt. Samen met veel PvdA enthousiastelingen deelden we warme chocolademelk en brownies uit. We kunnen terugkijken op een geslaagde kick-off van onze campagne in West!

Maar de aankomende periode gaan we natuurlijk nog veel meer de straat op. Kijk in de agenda op onze website waar ons eerstvolgende campagne activiteit zal plaatsvinden. Wil je meedoen? Stuur dan een mailtje naar [email protected] of kom langs bij één van de campagne activiteiten.

Wil je weten waar de PvdA in West voor staat? Bekijk dan hier onze standpunten per wijk. Op deze pagina is het verkiezingsprogramma voor de stad Amsterdam te vinden.

Hieronder hebben we nog een mooie video van onze campagnedag. Gemaakt door ons eigen PvdA-lid Marjan Borsjes.