22 juli 2012

Het campagnekantoor is geopend!

Afgelopen zaterdag 21 juli was het zover: de feestelijke opening van het campagnekantoor van de PvdA Amsterdam West aan het Mercatorplein. Iets voor tweeen werd het kantoor officieel geopend door stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer. Zij knipte het rode lint door waarmee het pand was ingepakt. Diverse teams van vrijwilligers gingen vervolgens de straat op om te canvassen en om rozen en ballonnen uit te delen.

Tijdens de gehele campagneperiode tot aan de verkiezingen op 12 september zal vanuit dit kantoor worden gewerkt aan de campagneactiviteiten van de afdeling. Ook kandidaat Tweede-Kamerlid Mei Li Vos (no. 20) zal met haar team werken vanuit het Mercatorplein 7, net als Anne Marie Hoogland (no. 64). Het kantoor moet een bruisende politieke ontmoetingsplaats worden voor PvdA-leden en bewoners van het stadsdeel. Vrijwel dagelijks zijn er vrijwilligers aanwezig zijn die vragen over de PvdA-campagne en de verkiezingen kunnen beantwoorden.

Kijk hier voor alle foto’s van de opening.