Kerstborrel 16 december

15 december 2021

Op donderdag 16 december is het weer tijd voor een mooie traditie van de PvdA in West: de jaarlijkse kerstborrel! Vanwege de onzekerheid over de coronabeperkingen tegen die tijd kiezen we voor een digitale bijeenkomst via Samen Online.

Over het programma bestaat gelukkig wél zekerheid. Om te beginnen zal ons stadsdeelcommissielid Zora Duvnjak het met ons gaan hebben over ondernemen in Amsterdam. Zora is eerder dit jaar een winkel/café begonnen (Kalemegdan) en kan hierover dus uit de eerste hand vertellen. Natuurlijk put zij niet alleen uit haar eigen ervaringen, maar vertelt zij ook wat onze fractie in de stadsdeelcommissie doet voor kleine ondernemers. Een gevarieerd winkel- en horeca-aanbod is immers van groot belang voor een leefbare buurt.

Na Zora is het tijd voor een korte quiz. Gelegenheidsquizmaster Stijn Ettes zal ons zo’n 15 vragen voorschotelen over verschillende onderwerpen. Speciale aandacht gaat uiteraard uit naar onze partij en ons stadsdeel. Voor de winnaar ligt een mooie prijs klaar!

Daarna gaan we aan de hand van een aantal stellingen een (hopelijk levendige) discussie aan over verschillende onderwerpen die van belang zijn voor onze partij.

Graag tot de 16e!