Kerstborrel 2020

6 december 2020

KERSTBORREL!

We beleven dit jaar natuurlijk heel rare feestdagen, maar dat betekent niet dat we elkaar helemaal niet kunnen zien en spreken en ja, zelfs samen plezier kunnen hebben. Daarom, tegen de Covid-klippen op,  houden we toch een kerstborrel, waarvoor we alle PvdA Westers graag uitnodigen!

Houd dus woensdagavond 16 december a.s. vrij, trek je feestelijkste trui aan en ga tegen 20.00 uur naar:

Klik vervolgens op ‘Samen Online’ en ‘Onderafdeling Amsterdam West’. Zie  de link voor meer informatie over Samen Online.

Allereerst zullen onze leden van de Stadsdeelcommissie iedereen bijpraten over hun belevenissen en prestaties van de afgelopen 2 1/2 jaar, waarbij natuurlijk het tragische heengaan van Jeroen, eerder dit jaar, niet zal worden vergeten. We missen hem! Maar in zijn geest gaan we natuurlijk ook moedig voorwaarts, en samen met Carolien blikken ze ook kort vooruit naar wat we de komende tijd van ze mogen verwachten, tot de verkiezingen van 2022.

We borrelen verder met enige verhalen van ‘gewone’ afdelingsleden, over wat zij hebben beleefd in deze uitzonderlijke tijd, waarin natuurlijk ook leuke dingen gebeuren – maar dan anders. Alsof we ‘gewoon’ bij elkaar zijn in de aanloop naar Kerst, bij een knapperend haardvuurtje! Als je zelf nog een mooi verhaal te delen hebt, aarzel niet aan te sluiten en zo de feestvreugde te verhogen.

Vermoedelijk sluiten we af om circa 21.30 uur, maar enige uitloop is natuurlijk mogelijk, als veel mensen meedoen. Hans zal het allemaal in goede banen leiden.

Tot ziens op 16 december!

Met partijgenootschappelijke groet,
Het afdelingsbestuur PvdA West