9 december 2013

Verkiezingsprogramma 2014-2018: Amsterdammers maken West

Wij houden van West en zetten ons elke dag in om er het best mogelijke van te maken. Wij geloven in een stad waarin iedereen de vrijheid heeft om zijn of haar leven vorm te geven, en om het beste uit elkaar en uit zichzelf te halen. Niet door de illusie te hebben van bovenaf en vanaf tekentafels de stad vorm te kunnen geven. Wel door initiatief aan te jagen, kansen te pakken en vooral door samen met bewoners de schouders eronder te zetten.

De kern van dit programma wordt gevormd door de vijf grote opgaven die de leden van PvdA Amsterdam hebben vastgesteld voor de komende jaren. In dit programma werken we deze opgaven uit naar een aanpak in West. We zijn immers één Amsterdam, een Amsterdam met ruimte voor diversiteit en eigenheid. Daarom leggen we in dit programma ook de specifieke prioriteiten voor de PvdA in West vast. Omdat ons stadsdeel zo haar eigen problemen kent, maar vooral omdat juist West bruist en bol staat van de kansen om er samen een nog mooiere plek van te maken.

Lees ons verkiezingsprogramma voor de periode 2014-2018.